Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث شرط ادامه اجرای طرح زوج و فرد در همدان

شرط ادامه اجرای طرح زوج و فرد در همدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان تداوم اجرای طرح زوج و فرد در شهر همدان را نیازمند تامین زیرساخت های لازم از سوی شهرداری دانست.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ غلامعلی همایی امجد افزود: پلیس راهور موافق اجرای این طرح مشروط به تامین زیرساخت های لازم به خصوص نصب دوربین در ورودی خیابان ها است.

وی اضافه کرد: تصمیم درباره تداوم اجرای طرح زوج و فرد و چگونگی اجرای آن پس از نیمه فروردین در نشست اعضای شورای حمل و نقل و ترافیک اتخاذ می شود.

رئیس پلیس راهور استان همدان بیان کرد: اجرای این طرح در ماه پایانی سال گذشته و کاهش میزان ترافیک رضایت مندی شهروندان‌را به همراه داشت.

سرهنگ همایی امجد درباره طرح نوروزی پلیس راهور نیز گفت: وجود آثار تفریحی، تاریخی و توریستی از جمله آرامگاه باباطاهر، بوعلی سینا، تپه تاریخی هگمتانه. گنجنامه و غارعلیصدر، استان همدان در زمره پنج استان نخست گردشگر پذیر کشور قرار داد.

وی از شهروندان خواست با توجه به افزایش ورود گردشگر به استان، بازدید از اماکن تاریخی را به بعد از تعطیلات نوروزی موکول کنند تا مسافران و گردشگران بتوانند به راحتی و بدون دغدغه وجود ترافیک و تامین محل پارک وسیله نقلیه به بازدید بپردازند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس تاکنون سانحه فوتی در معابر درون شهری استان رخ نداده است.

سرهنگ همایی امجد افزود: با این وجود ۷۰ نفر در ۶۰ فقر سانحه رانندگی مجروح شدند که از نظر تعداد مجروحان نسبت به نوروز سال گذشته ۲۵ درصد و فقره تصادف ۱۸ درصد افزایش داشته ایم.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت زمان ۵۸۲ فقره سانحه خسارتی در معابر درون شهری استان همدان رخ داده که ۲۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهور همدان بیان کرد: ۴۱ تیم خودرویی و ۱۶ گشت موتوری پلیس راهور به صورت ۲۴ ساعته در سه نوبت، کار روان سازی ترافیک و تامین ایمنی عبور و مرور را بر عهده دارند.

سرهنگ همایی امجد ادامه داد: طبق بررسی های صورت گرفته ۹۵ درصد رانندگان و کاربران ترافیک قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می کنند بنابراین اجازه نمی دهیم برخی رانندگان متخلف حق دیگر رانندگان قانون مند را تضییع کنند.

وی یادآوری کرد: پلیس راهور استان سال ۱۴۰۱ اقدام‌ به صدور ۲۹ هزار جلد گواهینامه پایه یک، ۲، سه، ویژه، موتورسیکلت، ۱۹۳ هزار پلاک گذاری بر روی خودرو و رسیدگی به درخواست ۲ هزار و ۱۰۵ راننده در واحد اجرائیات کرده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن