Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی جابجایی بیش از ۱۰ میلیون تن کالا از همدان به سایر نقاط کشور

جابجایی بیش از ۱۰ میلیون تن کالا از همدان به سایر نقاط کشور

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از جابجایی بیش از ۱۰ میلیون و ۶۶۸ هزار تن کالا در سال ۱۴۰۱ از مبادی استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، صفر صادقی راد خاطرنشان کرد: عمده کالاهای حمل شده استان در سال گذشته مربوط به انواع محمولات سیمان ، کلینکر، سیب زمینی، هماتیت ، سنگ آهن، گندله و انواع محمولات نفتی بوده است.

وی اظهار داشت : در همین بازه زمانی بیش از ۷۰۲ هزار و ۸۱۸ فقره بارنامه توسط شرکتهای حمل ونقل کالا استان همدان صادر شده است.

وی همچنین تصریح کرد: از این مقدار جابجایی بیش از ۳۲ درصد سهم محمولات معدنی و سیمان، ۱۰ درصد محصولات نفتی ، ۸ درصد سیب زمینی (به عنوان یکی از مهمترین محصولات کشاورزی استان) و ۵۰ درصد سایر محصولات بوده است.

صادقی راد تاکید کرد: ۹۹ شرکت حمل و نقل فعال داخلی استان با بیش از ۲۱ هزار راننده باری و ۱۲هزار ناوگان سنگین باری در این مدت، جابجایی کالاهای حمل شده را بر عهده داشته اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به انجام بیش از ۸۴۰ واحد گشت مشترک با حضور نمایندگان پلیس راه و استفاده از سامانه های توزین در حال حرکت و در ۱۲ ماهه گذشته بیش از ۱۱۶۰ دستگاه ناوگان اعمال قانون شده که با توجه به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته ایم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن