Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس باید از وزارت ورزش برای تکمیل پروژه‌ها و تامین اعتبارات حمایت کرد

باید از وزارت ورزش برای تکمیل پروژه‌ها و تامین اعتبارات حمایت کرد

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: زیرساخت های ناقص در ورزش کشور زیاد داریم ولی به نظرم باید از وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل این پروژه ها و تامین اعتبارات لازم حمایت کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت‌الاسلام احمد حسین‌فلاحی اظهار داشت: برای دولتی که در یک سال گذشته با سختی های زیادی نظیر مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم کرده و هم اکنون هم مشغول جابجایی نیروهای دولت سابق با نیروهای دولت فعلی است و کار بسیار سخت بوده و وقت زیادی می گیرد نباید موضوع استیضاح جنبه واقعی پیدا کند، زیرا وزرا هنوز به اولین سالگرد فعالیت شان نزدیک نشده اند.

وی افزود: باید سریع‌تر نیروهایی که اعتقادی به دولت جدید ندارند جابه جا شوند و فرصتی به دولت و وزرا داده شود زیرا این جابه‌جایی‌ها وقت زیادی از دولتمردان می گیرد به همین دلیل نباید خواسته های مجلس از وزرا بیش از اندازه باشد.

نماینده همدان در مجلس تصریح کرد: اگر دولت بنای تغییرات دارد به مجلس مربوط نیست ولی به نظر من باید مجلس هم وارد فاز تغییر و استیضاح شود و باید به وزرا فرصت لازم داده شود.

فلاحی گفت: زیرساخت های ناقص در ورزش کشور زیاد داریم ولی به نظرم باید از وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل این پروژه ها و تامین اعتبارات لازم حمایت کرد.

وی افزود: اکثر پروژه‌های ورزشی نیمه کاره در روستاها و شهرها به دلیل کمبود اعتبارات رها شده و یا با سرعت کم کار می کنند وقتی بودجه لازم به وزارت ورزش داده نمی شود نمی توان انتظار معجزه داشته باشیم.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: اگر دنبال تکمیل تمامی پروژه های ورزشی هستیم باید پول کلانی برای وزارت ورزش و جوانان در نظر بگیریم تا سهم مردم از ورزش و زیرساخت‌های ورزش ارتقا یابد نه اینکه به دنبال استیضاح وزیر برویم بلکه باید دستش را بگیریم.

وی افزود: ناتمام ماندن پروژه های ورزشی مربوط به دولت فعلی نیست که از وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم سوال کنیم؛ مجلس انقلابی باید حامی وزرای دولت انقلابی باشد./برنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن