Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی همدان از فردا بارانی می‌شود

همدان از فردا بارانی می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت که سامانه بارشی جدیدی از فردا(چهارشنبه) آسمان استان را فرا می گیرد به نحوی که در روزهای پایانی هفته شاهد بارش باران و کاهش نسبی دما در بیشتر مناطق استان خواهیم بود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمدحسن باقری شکیب افزود: همچنین بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، از فردا شاهد کاهش تدریجی دمای هوا به عنوان پدیده غالب جوی در استان همدان خواهیم بود که این روند تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه بارش باران تا اوایل هفته آینده به صورت کم و بیش در بیشتر نقاط استان همدان ادامه دارد، اظهار داشت: از ابتدای هفته آینده و با کاهش محسوس دما، سرمای هوا در برخی از نقاط این استان به پنج درجه سانتیگراد زیرصفر نیز می رسد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: براساس نقشه های هواشناسی، بارش‌ها در نقاط مرتفع و شهرهای شمالی استان همدان (رزن و کبودراهنگ) از صبح جمعه تا یکشنبه بیشتر به صورت برف پیش بینی می شود.
باقری شکیب با اشاره به اینکه بیشتر بارش‌های این سامانه در ساعت‌های بعد ازظهر و شبانگاهی است، افزود: اسدآباد با ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و قهاوند، اسدآباد و بهار با ۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار داشت: کمینه و بیشینه دمای هوای شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته نیز به ترتیب چهار و ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن