Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی انجام 34 عملیات توسط جمعیت هلال احمر همدان

انجام 34 عملیات توسط جمعیت هلال احمر همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: امدادگران هلال احمر این استان از آغاز طرح نوروزی (۲۴ اسفند سال گذشته) تاکنون در ۳۴ ماموریت و عملیات حضور یافته و امداد رسانی کردند.

به گزارش "همدان نیوز"، علی سنجربگی افزود: ۱۴ مورد از عملیات های هلال احمر در طرح امداد و نجات نوروزی مربوط به امداد رسانی به سانحه دیدگان از تصادف بوده است.

وی اضافه کرد: ۳۹ نفر در این سوانح مصدوم شدند که پس از انجام عملیات رها سازی توسط هلال احمر، ۱۲ تن از مصدومان‌ به مرکز درمانی منتقل و مابقی مجروحان سرپایی مداوا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان اظهار داشت: ۱۹ پایگاه نوروزی جمعیت هلال احمر در جاده‌های این استان به مسافران و مصدومان امداد رسانی می کنند.

سنجربگی ادامه داد: ۲۷ تیم عملیاتی با ۱۲۸ نیرو و ۷۰ دستگاه خودرو در عملیات های امداد و نجات نوروزی مشارکت کردند.

وی بیان کرد: به دنبال برودت هوا و کولاک، ۶۵ مسافر نوروز امسال در مکان های پیش بینی شده اسکان اضطراری شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه هلال احمر استان برای نوروز سه طرح را در دستور کار دارد گفت: طرح نوروزی هلال احمر با عنوان "طرح ملی امداد و نجات نوروزی" با شعار "تا بی نهایت همراهتان هستیم" از ۲۴ اسفند آغاز شده و تا نیمه فروردین سال ۱۴۰۲ ادامه دارد.

سنجربگی افزود: همچنین طرح ملی خدمات بشر دوستانه به مسافران نوروزی با عنوان "جوانان سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی" آغاز شده و نیروهای جوان در چهار پست ثابت و سه پست سیار در مبادی ورودی شهرستان ها حضور دارند.

وی ادامه داد: در راستای ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی طرح ملی "هلال رحمت" از چند هفته پیش با برگزاری جشن گلریزان شروع و نسبت به جمع آوری کمک های نیکوکاران به منظور توزیع آن در نوروز و ماه مبارک رمضان آغاز کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار داشت: در این راستا ۹۵۰ بسته معیشتی هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان جمع آوری و بین محرومان توزیع شد.

سنجربگی افزود: طرح هلال رحمت با هدف جمع آوری کمک های مردمی از خیران نیکوکاران و توزیع این کمک ها در قالب بسته معیشتی بین نیازمندان تا پایان ماه رمضان ادامه دارد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن