Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی آزادی ۳۱۱ زندانی جرایم غیرعمد در همدان/ ۲۳۵ زندانی در انتظار آزادی

آزادی ۳۱۱ زندانی جرایم غیرعمد در همدان/ ۲۳۵ زندانی در انتظار آزادی

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۳۱۱ زندانی جرایم غیرعمد طی سال گذشته در همدان خبر داد و گفت: برای آزادی ۲۳۵ زندانی نیاز به کمک خیرین داریم.

به گزارش "همدان نیوز"، یدالله روحانی منش از برگزاری جشن گلریزان طی ماه رمضان خبر داد و اظهار کرد: بیست و چهارم ماه رمضان جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در امامزاده عبدالله(ع) برگزار می‌شود که از مردم و خیرین می‌خواهیم در این امر نیک شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۳۵ زندانی جرایم غیرعمد در زندان داریم که آزادی آنها نیاز به کمک خیرین است گفت: امیدواریم مردم همچنان یاریگر ستاد دیه در کمک‌های خیرخواهانه باشند تا زندانیان بیشتری به آغوش خانواده برگردند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۳۱۱ زندانی جرایم غیرعمد طی سال گذشته توسط ستاد دیه خبر داد و افزود: ۲۴۰ نفر از این زندانیان به خاطر مشکلات مالی گرفتار شده بودند و ۹ نفر از آنها نیز مشکل دیه و ۵۶ نفر مشکل مهریه و نفقه داشتند.

وی به آزادی ۱۶ خانم و ۲۹۵ آقا در سال گذشته اشاره کرد و گفت: مجموع رقم بدهی آنها بیش از ۷۶ میلیارد تومان بود.

روحانی منش خاطرنشان کرد: از مجموع مساعدت‌ها ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان گذشت شکات، ۳۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعسار به تقسیط و ۱۹ میلیارد تومان کمک بلاعوض ستاد دیه و تسهیلات بلاعوض بود./ فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن