Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس دشمن در مسمومیت‌های زنجیره‌ای مدارس به دنبال ایجاد جو روانی توأم با ناامنی است

دشمن در مسمومیت‌های زنجیره‌ای مدارس به دنبال ایجاد جو روانی توأم با ناامنی است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در پروژه اغتشاش به نحو خیابانی شکست خورده و اکنون به دنبال آن است با مسمومیت های زنجیره‌ای در بین مدارس یک جو روانی توأم با احساس ناامنی در جامعه ایجاد کند.

به گزارش "همدان نیوز"، کیومرث سرمدی‌واله اظهار کرد: در بحث مسمومیت های زنجیره ای در حال اتفاق در مدارس کشور نظر فنی و کارشناسی را باید مسئولان بدهند و ما نیز منتظر هستیم.

وی افزود: فرضیه‌ها در رابطه با این مسمومیت‌های سریالی متفاوت است اما آنچه می توان به آن اشاره کرد این است که دشمن به دنبال اغتشاشاتی که در کشور ایجاد کرد و ناامید شد، بنا به دلایل مختلف دست از توطئه بر نخواهد داشت؛ نمونه آن را در بحث مسمومیت و کارهای ایضائی این‌چنینی برای اغتشاش و اذیت کردن مردم می‌بینیم.

سرمدی‌واله خاطرنشان کرد: آنها چندین ماه پیش در سوئیت هایی که عناصر ضدانقلاب خارج نشین زده اند، به نوعی بسیار سر بسته اشاره کرده اند که به دنبال اغتشاشات و دست زدن به چنین توطئه‌هایی نیز هستند.

وی با بیان اینکه این توطئه دشمن هم بار دیگر خنثی و شکست خواهد خورد، یادآور شد: منتظر هستیم مسئولان ذیربط اعم از مقامات امنیتی و مسئولان و وزرای کشور و آموزش و پرورش نتیجه را اعلام کنند ضمن اینکه این موضوع در حال بررسی بوده و مجلس هم ورود پیدا است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن