Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس وضعیت مسکن همدان به بحران تبدیل شده است

وضعیت مسکن همدان به بحران تبدیل شده است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت مسکن همدان به یک بحران تبدیل شده است گفت: کارنامه قابل توجهی در زمینه مسکن در همدان دیده نمی‌شود؛ ضمن اینکه باید از نظر صاحبنظران نیز استفاده شود.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی با بیان اینکه وضعیت مسکن در همدان به یک بحران تبدیل شده است اظهار کرد: این قضیه به هشدار رسیده و باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه متولیان در این خصوص پیشنهادات و مشورت‌های اهل فن را مد نظر قرار دهند افزود: انتقادپذیری نیز از واجبات این حوزه است همچنین پاسخگو بودن چراکه مردم منتظر پاسخ متقن و دقیق هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پاشنه آشیل دولت بحث تامین مسکن است و در حال حاضر کارنامه قابل توجهی در این راستا در همدان وجود ندارد از همین رو مسکن باید در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های موجود در استان نشان از حل هر چه زودتر این مسئله دارد یادآور شد: آقایان مد نظر داشته باشند از مسیر سیاسی و تبلیغاتی خارج شویم و از کلنگ‌زنی‌ها پرهیز کنیم چراکه مشکلی از مشکلات مردم حل نخواهد شد.

فلاحی تصریح کرد: مردم منتظر دیدن افتتاحیه‌ها هستند و از کلنگ‌زنی‌ها خاطره خوبی ندارند به ویژه که برخی از پروژه‌ها در همدان سه الی چهار بار با چند عنوان مختلف کلنگ‌زنی شدند بنابراین این شیوه دردی از مردم دوا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه تلاش شبانه‌روزی و بهره‌گیری از متخصصان و کارشناسان راه چاره مشکل مسکن است اظهار کرد: در حال حاضر از نظر صاحبنظران استفاده نمی‌شود و با یک فضای بسته تصمیم به اداره موضوع دارند در حالی که با فضای بسته کار به ثمر نمی‌رسد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن