Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی در پتروشیمی ابن سینا

سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی در پتروشیمی ابن سینا

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی در پتروشیمی ابن سینا در فامنین گفت: این منطقه را باید گران‌قیمت‌ترین منطقه استان قلمداد کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیدرضا حاجی‌بابایی صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی صنایع پتروشیمی ابن سینا اظهار کرد: این پروژه به خاطر عدم توان شرکتی که در سال‌های گذشته کار به آن واگذار شده بود به سرانجام نرسید البته مدیریت استان نیز زمینی که به آن مجموعه واگذار کرده بود را بازگرداند.

وی با بیان اینکه سال‌ها خون دل خوردیم و هرچه اعتبار داشتیم خرج کردیم تا پروژه به ثمر برسد گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این پروژه تعریف شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: برای منطقه فامنین به واسطه این پروژه خط گاز،  آب، پست ویژه برق، اتوبان، راه آهن و... تعریف کردیم به همین دلیل این منطقه را باید گران‌قیمت‌ترین منطقه استان قلمداد کرد.

وی با اشاره به مهاجرت معکوس در روستاها آن را به فال نیک گرفت و اضافه کرد: با استاندار ۱۰۰ تا ۱۵۰ کارخانه را بازدید کردیم که اغلب آنها نیاز به نیروی کار دارند.

حاجی‌بابایی در پایان معدن لیتیوم قهاوند را قله بلند کشور عنوان کرد و خطاب به وزیر صمت گفت: از شما می‌خواهیم برای این معدن برنامه‌ریزی کنید.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن