Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس ثبت نام ۳۴ نفر از استان همدان در انتخابات مجلس شورای اسلامی نهایی شد

ثبت نام ۳۴ نفر از استان همدان در انتخابات مجلس شورای اسلامی نهایی شد

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: مجموع متقاضیان ثبت‌نام نهایی شده دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان در ۲ روز گذشته ۳۴ نفر بوده است که در روز اول ۲۳ نفر و در روز دوم ۱۱ نفر ثبت‌نام خود را نهایی کرده‌اند.

به گزارش "همدان نیوز"، حسن رضانیا روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متقاضیان تا سوم آبان‌ماه برای ثبت‌نام نهایی فرصت دارند و این مهلت تمدید نخواهد شد.

وی توصیه کرد که متقاضیان ثبت‌نام نهایی خود را به روز آخر واگذار نکنند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: حوزه انتخابیه همدان و فامنین بیشترین متقاضی ثبت‌نام را با ۱۱ نفر داشته‌ است و بعد از آن ملایر با ۶ نفر و تویسرکان و اسدآباد هرکدام با پنج نفر ثبت‌نام نهایی انجام دادند.

رضانیا افزود: ارائه‌ گواهی پنج سال سابقه‌ آموزشی یا پژوهشی یا اجرایی یا قضایی از مدارک لازم جهت ثبت‌نام نهایی است که متقاضیان باید نسبت به تهیه آن از سوی مراکز ذیربط اقدام کنند.

وی ادامه داد: بعد از ثبت‌نام نهایی امکان اصلاح و ویرایش مجدد وجود ندارد، لذا متقاضیان باید دقت لازم را در تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: معرفی یک نفر حسابدار یا مسوول مالی و ارائه حساب غیرتجاری جهت انجام فعالیت های مالی در انتخابات از جمله شرایطی است که متقاضیان باید نسبت به انجام آن در سامانه وزارت کشور آمادگی داشته باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن