Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس تایید صلاحیت داوطلبان مجلس در همدان به ۳۳۴ نفر رسید

تایید صلاحیت داوطلبان مجلس در همدان به ۳۳۴ نفر رسید

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان از تایید صلاحیت ۱۵ نفر دیگر از داوطلبان مجلس در همدان خبر داد و گفت: تاکنون ۳۳۴ نفر از داوطلبان در استان همدان تایید شدند و تا ۲۰ بهمن نیز تعدادی اضافه خواهند شد.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت‌الاسلام جلال مرادی با بیان اینکه روز گذشته اعلام کردیم صلاحیت ۱۵ نفر از کاندیداهای نمایندگی مجلس در این دوره تایید شده است اظهار کرد: قبلا تعداد ۳۱۹ نفر تایید شده بودند که امروز تعداد به ۳۳۴ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه صلاحیت ۱۶۴ نفر تایید یا احراز نشده بود و اعتراض کرده بودند گفت: صلاحیت ۱۵ نفر از این تعداد تایید شده که به ترتیب اسدآباد دو نفر، بهار و کبودراهنگ دو نفر، تویسرکان دو نفر، رزن و درگزین یک نفر، ملایر سه نفر، نهاوند یک نفر و همدان و فامنین چهار نفر هستند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان بیان کرد: روز گذشته ما تاییدشدگان را اعلام کردیم و امروز نیز فرمانداران شهرستان‌ها به داوطلبین تایید شده موضوع را اعلام خواهند کرد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر از ۵۲۴ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس که وضعیت آنها در هیات مرکزی بررسی شده و البته یک نفر انصراف داد، صلاحیت ۳۳۴ نفر تایید شده است.

مرادی در خصوص علت تایید صلاحیت افراد جدید گفت: این افراد در فرصت داده شده یعنی ۱۷ تا ۱۹ دی‌ماه اعتراض خود را ثبت و مدارک خود را بارگذاری کردند و اعضای شورای نگهبان نیز بررسی لازم را داشتند و حتی برخی از آنها به شورای نگهبان دعوت شدند و نسبت به موضوعات توضیحاتی دادند که در نهایت تعدادی تایید شدند.

وی با اشاره به اینکه لیست نهایی را ۲۰ بهمن ماه اعلام خواهیم کرد افزود: کسانی که اعتراض کرده بودند و تا این لحظه تایید نشدند، بدین منظور نیست که تایید نمی‌شوند و احتمال زیاد صلاحیت عده‌ای هم احراز شود که تا ۲۰ بهمن ماه تایید می‌کنیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن