Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی خنکی هوای همدان تا اوایل هفته آینده ادامه دارد

خنکی هوای همدان تا اوایل هفته آینده ادامه دارد

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه هوای استان خنک می شود، گفت: دماهای روزانه از روز چهارشنبه تا پایان هفته بین ۲ تا چهار درجه خنک تر خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدحسن باقری شکیب اظهار کرد: بر اساس آخرین خروجی مدل های هواشناسی از امروز تا اوایل هفته آینده با فعالیت سامانه بارشی در مناطق غربی و جنوبی کشور در برخی از نقاط استان همدان نیز بارش خفیف باران پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: بارش‌های خفیف و پراکنده باران در پی افزایش ابر از امروز تا پایان هفته در برخی نقاط استان به ویژه در مناطق غربی و جنوبی احتمال می رود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: طی امروز و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه احتمال بارش‌ در مناطق غربی و جنوبی استان بیشتر بوده و طی ساعاتی از بعدازظهر جمعه و جمعه شب در بیشتر نقاط استان بارش‌های به شکل خفیف پیش بینی می شود.

باقری شکیب افزود: از فردا به بعد با توجه به افزایش ابر و بارش‌های خفیف دماهای روزانه بین ۲ تا چهار درجه خنک تر خواهد شد و دماهای کمینه فعلا تغییر محسوسی نخواهد داشت.

وی گفت: بیشتر شهرهای استان همدان با ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار، همدان و رزن با پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

باقری شکیب اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت با ۲۴ و پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن