Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی جذب بیش از ۱۷ هزار حامی جدید برای ایتام همدانی

جذب بیش از ۱۷ هزار حامی جدید برای ایتام همدانی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از جذب ۱۷ هزار و ۴۰۰ حامی نیکوکار برای ایتام و محسنین این استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، غلامرضا مجیدی با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد و جلب مشارکت‌های مردمی در این زمینه اظهار کرد: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود یاریگر آنها باشند.

وی، کل حامیان استان را ۶۳ هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: حامیان در ۱۱ ماهه امسال هزار و ۱۵۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به فرزندان تحت حمایت خود در قالب مساعدت ماهیانه کمک کردند که از این مبلغ ۸۵ درصد نقدی و مابقی به صورت کالا بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان شمار فرزندان تحت حمایت طرح محسنین و اکرام ایتام را بیش از ۱۵ هزار نفر برشمرد و افزود: هریک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای شماره کارت‌بانکی اختصاصی هستند و تمامی کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود.

مجیدی ادامه داد: همشهریان نوع‌دوست برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند، می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز استفاده کنند.

وی همچنین در مورد طرح "اکرام ایتام و محسنین" گفت: مردم می‌توانند در این طرح که به نوعی جذب حامی است ثبت نام کرده و از یک تا چند یتیم را زیرپوشش قرار دهند و ماهانه مبلغی را به حساب مستقیم خود یتیم واریز کنند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن