Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی پرداخت ۱۱ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال وام فرزندآوری در همدان

پرداخت ۱۱ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال وام فرزندآوری در همدان

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: ۱۱ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال وام فرزندآوری به ۱۹ هزار نفر در استان طی ۱۱ ماه امسال پرداخت شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، حسن پیمانی روز شنبه در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: در ۱۱ ماهه سالجاری ۲۴ هزار و ۳۴۱ نفر در سامانه مربوطه برای تسهیلات فرزندآوری در همدان ثبت نام کردند و تاکنون به ۱۹ هزار نفر تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات فرزندآوری در استان ۸۵ درصد محقق شده است افزود: در مدت زمان مشابه سال گذشته مبلغ هشت هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال پرداخت شده بود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با قدردانی از عملکرد بانک‌ها در این حوزه گفت: بانک ملی با ۲ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال، بانک ملت با ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال، بانک صادرات با هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال، بانک تجارت با هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال و بانک کشاورزی با ۸۱۰ میلیارد ریال پرداخت تسهیلات پنج بانک عامل برتری هستند که بیشترین پرداختی ها را در تسهیلات فرزندآوری به خود اختصاص دادند.

پیمانی اظهار کرد: استان همدان با پیگیری های استاندار از نظر وضعیت پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در وضعیت قابل قبول و مطلوبی قرار دارد و عقب افتادگی نداریم، عملکرد بالای ۹۰ درصد است و به دلیل اینکه پرداخت تعدادی از تسهیلات از سال قبل به امسال واگذار شده بود درصد تحقق به بالای ۹۰ نرسید.

وی ادامه داد: در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج سالجاری در ۱۱ ماهه سالجاری تعداد ۲۰ هزار و ۲۱۷ نفرثبت نامی کردند که به ۱۷ هزار و ۶۷ نفر تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان، پرداخت تسهیلات ازدواج در ۱۱ ماهه سالجاری را ۳۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در سال گذشته مبلغ پرداختی تسهیلات ازدواج مبلغ ۲۵ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت زمان مشابه شاهد افزایش ۴۰ درصدی در پرداخت تسهیلات ازدواج در استان هستیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن